Warunki wynajmu

  • Rezerwacji apartamentu można dokonać poprzez wysłanie wiadomości email (klient wysyła formularz rezerwacyjny), bądź telefonicznie, dzwoniąc pod numer 0034 602 483 193 lub 0034 611 344 624.
  • Drogą mailową uzyskujecie Państwo potwierdzenie wolnego terminu, zakresu wynajmu i opcji dodatkowych (dodatkowe dni, sprzątanie, itd.). Po Państwa akceptacji warunków wynajmu, rezerwacja otrzymuje status „rezerwacja wstępna”.
  • W przeciągu 3 dni od „rezerwacji wstępnej”, realizujecie Państwo przelew w wysokości 50% naliczonych kwot za cały okres najmu.
  • Po otrzymaniu od Państwa przelewu– wyznaczony termin pobytu otrzymuje status „zarezerwowane”.
  • Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto wysyłamy do Państwa potwierdzenie rezerwacji.
  • Przed przylotem uzupełniacie Państwo wpłatę za najem na wskazane konto bankowe lub dopłatę realizujecie gotówką w momencie wydania kluczy do apartamentu.
  • Po przylocie zostaniecie Państwo poproszeni o wpłacenie kaucji zwrotnej w wysokości 250€. Kwota ta zostanie Państwu zwrócona w dniu wyjazdu, jeśli w apartamencie nie powstały żadnego rodzaju szkody. W przypadku powstania szkód w trakcie użytkowania apartamentu Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność i zostanie obciążony kosztami napraw.
  • Niedotrzymanie terminu lub wysokości wpłat za wynajem oraz niewpłacenie kaucji oznacza zerwanie umowy z Państwa strony i nie daje podstaw do zwrotu wcześniej wpłacanych kwot.
  • Doba wynajmu apartamentu trwa od godz. 17.00 pierwszego dnia pobytu gościa, do godz. 12.00 ostatniego dnia pobytu. Za rzeczy pozostawione w apartamencie Ena Financial nie ponosi odpowiedzialności.
  • W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Ena Financial SL. zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej.